kritikák

2018. szeptember 30. 21:35 - Mumia

The Crew 2

Viccnek azért erős...

83617edc812f7b47fd58f55ec6fcdc77be8274a2.jpg

Ezen a hétvégén ingyenesen játszható volt a játék UPlay-en, és én felelőtlenül úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Nem kellett volna...

Eddig a Criterion által elkövetett NFS: Most Wanted-et tartottam a leges legrosszabb autóversenyzős játéknak amivel valaha volt balszerencsém játszani. Nos ezt a nemes címet mostantól a Crew2 őrzi. Ráadásul nem kis különbséggel vette át a helyet.

Az egy dolog, hogy az autók fizikája nevetséges, és a program ugyan papíron támogatja a kormánnyal vezérlést de a gyakorlatban mégsem. De amire nem készíthetett fel semmi az, az, hogy ha nem 1920x1080-as felbontást állítasz be, akkor ez az ótvar a legprimitívebb nearest neighbor (legközelebbi szomszéd) algoritmust használva méretezi át a grafikus interfész elemeit és az előre generált átvezető animációkat is!

Lehet, hogy sokaknak ez fel sem tűnik, de számomra mivel saját magam is programozó vagyok, ez olyan szintű nemtörődömséget árul el a fejlesztőcsapatról, amivel nagyon ritkán találkozik szembe az ember. Hogy ez így átment a QA minősítésen náluk az többet mond mint ezer szó.

Tudtam előre hogy nem nekem való a játék, de technikailag azért vállalható termékre számítottam legalább.

Ami a játék célját illeti, itt nem az a dolgod, hogy versenyezz és győzz, hanem hogy közösségi média követőeket gyűjts. Nem viccelek, most már nem csak való világban kell szembesülni ezzel az idióta önigazolást kereső, nárciszisztikus hülyeséggel, hanem a játékok célja is ez lesz?

Hát kösz, de nem kösz, én ebből nem kérek. Még egy szóra visszatérve a fizikára a játékban: Az egy dolog, hogy az autók viselkedése kritikán aluli, de ez az első játék amiben már a repülők modellje is olyan szinten gagyi, ami kiveri nálam a biztosítékot. Nem, persze, nem kell minden játéknak IL2-nek lenni, őszíntén szólva nem is kedvelem azt, mert az már nekem is túl nehéz, de ez? A legalapvetőbb fizikára is fittyet hányó izé, ne legyen már elfogadható szint.

Sokan utálnak azért mert a Ghosts Wildlands--ot hozom fel sokszor pozitív példaként. De megint ezt kell tennem. Ha csak annak a fizikáját tudná a Crew2, akár még élvezetes is lehetne. De így ebben a formában ahogy van, még viccnek is rossz. Ingyen sem, sőt ha ők fizetnének sem játszanék ezzel a szeméttel.

Ha pontozni akarnám, akkor ez a vállalhatatlan kategória: 1/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4014273663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
kritikák
süti beállítások módosítása