kritikák

2018. június 05. 19:00 - Mumia

Egy korszak vége...

RIP HWSW fórum 2001-2018

logo_white_felig.gif

Néhányan tudják, hogy anno a HWSW magazin fórumán kezdtem először kritikákat írni, az volt hosszú évekig a törzshelyem. Összesen közel 32,000 hozzászólást posztoltam oda 2001 augusztusi regisztrációm óta. Ennek nagy százalékát a 2003-2008-as időszakban. Amikor úgy pörgött a fórum mint bármely nagy nemzetközi IT fórum akár. 

Ennek azonban sajnos vége szakadt, amikor a management úgy döntött, hogy a fórum csak egy megtűrt rossz lesz és nem költenek sem a népszerűsítésére, sem a fejlesztésére többet. Mert az egyedi oldaletöltésekben van a pénz, nem pedig a fórum látogatottságában.

Ez 2012 körül lehetett. Azóta a fórum egyre csökkenő látogatószám mellett szinte teljesen vegetatív státuszba süllyedt. Csak egy tucatnyi törzsgárda látogatta rendszeresen. Én is már csak megszokásból linkeltem be oda az írásaimat. De most ennek is vége lett.

De ez nem az első eset, mielőtt a HWSW látógatója lettem volna, voltam én HC.Gamer-en is, és Hardwired-en is. Az előbb már sok sok éve fűbe harapott, utóbbi is egy hosszasabb tetszhalott állapot után végleg eltűnt.

Ennek ellenére én nem adom fel, ha más nem saját szórakoztatásomra továbbra is írni fogok ide. Talán kibővítem a témát filmekkel is. Korábban már a freeblog-on volt egy filmkritikás oldalam, de az annak a váratlan bezárásakor mind odalett nyomtalanul.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4214025702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

didyman 2018.06.11. 19:59:41

Hogy kiket össze nem sodor a szél. :-)
kritikák
süti beállítások módosítása