kritikák

2014. november 08. 11:56 - Mumia

Bioshock (2007)

Krtika eredeti megjelenési ideje: 2010. 01. 14

Nagyon sokáig halogattam ennek a játéknak a végigjátszását. Amikor megjelent a körülötte lebegõ hype elvette a kedvemet az egésztõl. Ezen kívül amiket láttam ingame videókat belõle, hogy a 6 lövetû pisztollyal szerencsétlenkedik valaki azok sem segítettek. Most mégis valami miatt úgy döntöttem belefogok.  Mondjuk ez nem volt ilyen egyszerû, ugyanis valami miatt nem akart mûködni a játék, amint mentésre került volna sor kidobott a desktopra, már majdnem feladtam és letöröltem, mire rájöttem a megoldásra. (amit azóta elfelejtettem mi volt)

Nade most már rátérek a játékra, az elsõ benyomásom egybevágott a korábbiakkal, nem igazán jött be, valahogy nem állt össze a kép rendesen az elsõ néhány pályán. De késõbb aztán magára talált a játék, és a hangulat is meglett.


Biztos többre értékelném, ha nem egy az egyben a System Shock 2 lenne átültetve víz alá. Még a fordulat a történetben is hasonló. De az egész játékmenet, a fegyverek jellege is. A hangjegyzetek, a kutatás. Bár a képességek fejlesztése meg a kutatás jelentõsen le van egyszerûsítve, gondolom, hogy szélesebb rétegben sikeres legyen, mint anno az SS2.  De a játékmenet ugyanaz a séma az utolsó részletig szinte.

A grafika sok vizet nem zavar, úgy értem sehol se tettem le az állam, hogy de jól néz ki, ugyanakkor olyan érzésem se volt, hogy rossz lenne. Persze ebbe belejátszhat az is, hogy 2 éves már a játék, és azóta megjelent két Crysis is.

+

  • Olyan mint a System Shock 2
  • Hangulat
  • Játékmenet
  • Átvezetõ videók

-

  • Olyan mint a System Shock 2
  • Egy idõ után repetitív a játékmenet
  • Kevés féle ellenfél, a splicereken kívül gyakorlatilag semmi.
  • Max 500 pénzed lehet??? Ezt a limitet nem tudom miért tették bele, nagyon kevés, kb 5mp alatt el lehet költeni.  A számláló pedig 5 jegyû, de akkor minek, ha úgyse lehet 500-nál több, nem értem.
  • A hackelés. Néha olyan elemeket pakol bele, ami miatt megoldhatatlan a puzzle, máskor meg a max nehézségûnek jelzettek is rém egyszerûek. Ezt is egyszerûsítették a SS2-höz képest. Itt ha nem sikerül a hackelés nincs semmi komoly retorzió, ok a health-ból levesz, de maradandó, visszafordíthatatlan nincs.

Értékelés: 6/10 Ha a System Shock 2-t nem ismertem volna, akkor biztos többre értékelem, de így csak egy víz alatti remake, nem több.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madblog.blog.hu/api/trackback/id/tr456877761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
kritikák
süti beállítások módosítása