kritikák

Utolsó kommentek:

Mumia 2020.06.25. 21:06:53

@ügyfélszolgálatos:
Bevallom, most éppen hawaii-on nyaralok a pénzből amit kaptam. LOL.

Bejegyzés: The Last of Us Part II

sdani 2020.06.25. 14:39:14

@ügyfélszolgálatos: Neked fogalmad sincs, hogy miről beszélsz. Persze, aki nem a te véleményed szajkózza, az csak fizetett reklám lehet...

Bejegyzés: The Last of Us Part II

ügyfélszolgálatos 2020.06.25. 12:31:57

Hibátlan? ? BWAHAHA jó poén. A játék úgy néz ki mint egy 8 évvel ezelötti PC-s játék. A sztori teljes swj transgender megerőszakolását már nem is említem. Ez a játék szégyen a játékiparra. Ez a 2020 Mass Effect Andromedája. Játék 1/10 Ez a blog 1/10 - nyilválvalóan fiztetett reklám.

Bejegyzés: The Last of Us Part II

MEDVE1978 2019.02.28. 14:33:02

A Metro Last Light volt az egyik utolsó FPS amivel játszottam, az nagyon tetszett. Elsősorban pont a lőszerhiány miatt. Játszottam a Borderlands 1-2-vel is, ezek rendkívül jó játékok, de nekem rengeteget levett az élményből, hogy ha jól fejlődsz, egy idő után már egyszerűen nem kihívás. Lőszer, fegyver minden fán terem, ha meghaltál újraéledsz.

A Metro azért volt szuper, mert erőforrást kellett menedzselned. Hiába volt viszonylag szuper fegyvered, ha a töltények fogytán voltak, akkor rákényszerültél a lopakodásra, trükkre. Ráadásul a sötétség téged is segített (főként ha nagy nehezen szereztél egy éjellátó szemüveget) és végre szabadon szórakozhattál a fejlámpával szaladgáló őrökkel.
Nekem tetszenek a reális elemek és ezek kétségkívül azok. Még annak is nekimentem, hogy hardon játszam végig, mert akkor nem tudod hány töltényed van, így kénytelen vagy fejben tartani és nézni a fegyvert. A való életben sem látod a szemüvegeden hány töltényed van.

Egyébként a Metro elődje, a Stalker még jobban tetszett, máig a kedvencem. Azt is hasonló erőforráshiány vagy korlátozás jellemezte, de legalábbis menedzselned kellett a fegyvereidet, stash-eket kellett kialakítanod.

Bejegyzés: Metro: Exodus (2019)

colonel Tigh 2019.02.28. 12:34:57

@Mumia: nem tudom ki hogy van vele, de nekem, ha valami nem tetszik, "nem a kedvencem", azért nincs az az Isten, hogy kiadjak 16000,-Ft-ot. Egyébként a játék nem a lopakodást "jutalmazza", hanem, hogy öltél-e bizonyos szituációkban. Lopakodás közben eldöntheted, hogy csak leütöd, elkábítod az ellent, vagy megölöd. Végiglopakodhatod te az egész játékot úgy, hogy egyszer sem szúrnak ki, ha közben elvágod a torkát az őröknek hátulról, lesből - gyilkoltál, és ez az, ami számít.
A lőszer dologról: ez a játék egy túlélő játék, nem egy "hagyományos", fps lövölde. Írod, hogy milyen sok lőszert kell áldozni sokszor a lényekre. Nagyon egyszerű: hagyni kell őket a francba, ez nem arról szól, hogy mindenkit akit meglátsz ki kell iktatni. Legalábbis a nyílt terepeken totál fölösleges ellövöldözni a drága muníciót, de ha nagyon muszáj, a fejlövés itt is hatásos, a legtöbb kreatúra fekszik egy erősebb puska fejlövésétől. Ajánlom a pneumatikus Tikart, hangtalan és halálos is ha pontosan célzol a fejre. És annak a lőszerét craftolod a legolcsóbban. A játéknak vannak hibái, ezt aláírom, de azok nem koncepcionális hibák, legtöbbjét egy patch orvosolni fogja (már ha, ugye), gondolok itt az Ai produkálta "érdekes" reakciókra, beragadásokra, etc.
A Far Cry ND, nagyon szórakoztató tud lenni, elismerem, (sőt, szerintem jobb lett, mint az 5, bár a repülők hiányoznak, de szerintem a fasorban sincs hangulatban ehhez képest.) De még egyszer: ez egy túlélő játék, ha nem is minden golyót (mint az első részben pl, na ott tényleg minden golyót meg kellett gondolni), de spórolni kell a lőszerrel. Itt nincs fullextrás minimap, meg célkijelölés, hogy csak követned kell az útvonalat amit fölfest neked a gép. Ráadásul sok dologról lemaradsz, ha nem olvasod a notikat, nem hallgatsz meg egy üzenetet, rengeteget hozzátesznek a történethez.

Bejegyzés: Metro: Exodus (2019)

Mumia 2019.02.28. 11:05:49

@Lesi_the_Globetrotter: Köszönjük Emese, a konstruktív hozzászólást. Ilyen az amikor valaki személyes sértésnek veszi ha valaki egy szubjektív dologban nem ért vele egyet.

@HUN_Sector: Igen, játszottam velük, és nem meglepő módon egyik sem a kedvencem.

Bejegyzés: Metro: Exodus (2019)

Lesi_the_Globetrotter 2019.02.27. 22:10:50

Hát neked sem kéne játékteszteket írnod.....

Bejegyzés: Metro: Exodus (2019)

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2018.10.01. 00:21:55

Szóval követed a sziklamászást, de hegymászásnak nevezed, aztán a sport egyik legjelentősebb alakjának a nevét is úgy írod le, hogy az kábé csak a kezdőbetűt tekintve hasonlít...

Egyébként már a reboot TR-ben is sportos, normál nő formája volt Larának, ami a mostani játékra eljutott odáig, hogy LÁTSZIK rajta az erő. "Körbeforgattad a kamerát..." Az megvan, hogy nyugalmi állapotban csak a testépítők karján látszanak az izmok? Lara karja épp elég vastag, ahhoz, hogy legyen rajta annyi izom, ami egy sziklamászónak kell. És még mindig ott tartunk, hogy ha a karjának átmérője 3-4 centivel kevesebb lenne is (nem az) mint ami a totális hitelességhez kell, egy játékról beszélünk. Egy játéknál simán belefért az, hogy Marcus Fenixnek akkora karja van, amitől még Rock is ijedten összehúzza magát, annyira irreális, ehhez képest te képes voltál itt negatívumként kiemelni egy olyan fizikai jellemzőt, ami abszolút vitathatatlanul messze reálisabb bármi korábbi fizikailag erős nő videójátékos ábrázolásánál. És ezt nem lehet másnak nevezni, csak szőrszálhasogatásnak. Még akkor is az lenne, ha igazad lenne, de még csak nincs is.

Igen, emlékszem az előző két játékra, OTT stimmelt az itteni alcímed. Épp ez az, amiben a SotTR készítői visszakanyarodtak a klasszikusabb TR megközelítéshez. Kevesebb gyilok, több felfedezés. Ez az első új Tomb Raider, aminek igazán Tomb Raider hangulata van, és ebben igen nagy szerepe van annak, hogy Larával már nem lehet (és végre nem is kell) Rambóként legyakni negyven katonát egyhuzamban. Épp ezért is fura választás az alcím, mert sokkal taktikusabb lett a harc, és ezerszer kevesebb is van benne, mint a trilógia korábbi részeiben, szóval pont most nem egy Terminátor Lara.

És persze szerinted jó játék, mégis piszlicsáré, illetve nem létező hibákat hozol fel ellene, pozitívumként pedig szinte csak a grafikát emeled ki, és olyan pontszámot adsz rá végül, ami a közepest se éri el (az alig 50% feletti eredmény az épp csak megfelelt kategória a világon mindenhol)...

Bejegyzés: Shadow of the Tomb Raider (2018)

Mumia 2018.09.30. 21:53:36

Ha érdekel, úgy ímmel ámmal követem a sziklamászást mint sportot elég régóta, szóval nem most kerestem rá a neten. És ha már szórszálhasogatásnál tartunk, igen lehet rosszul írtam a nevét, de mi köze ennek bármihez is? Sok olyan idegen név van amit reflex szerűen másképp írna az ember. Különösképpen az észeki nevekkel van gondom. És mielőtt ebbe is belekötsz, tudom hogy ő egyébként szlovén.

És igen, továbbra is az a véleményem hogy nem látszik elég izmosnak Lara, pedig hidd el körbeforgattam a kamerát fotó módban elégszer. És bár van némi pozitív változás de túl kevés túl későn, annak a fényében hogy a sorozat záró részéről beszélünk.

Te egyébként nem játszottál az előző résszel? Mert abban simán halomra lehet ölni, a fegyveres katonákat közelharcban ha megvannak a megfelelő skill upgradek. Igen, tudom ez sem reális, de baromi élvezetes volt legalább.

És még egyszer mondom, ettől még szerintem jó a játék.

Bejegyzés: Shadow of the Tomb Raider (2018)

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2018.09.30. 17:56:46

@Mumia: "Ha úgy nézett volna ki fizikumra..." Légyszi, vess már egy pillantást csak arra a nyomorult játékborítóra, és úgy mondd még egyszer, hogy azok a karok nem egy kifejezetten erős fizikumú edzett csajhoz tartoznak. Én voltam a legjobban felhúzva hogy a filmnél Alicia "girhes" Vikanderre osztották a főszerepet, a játékbeli Larára mégsem modanám soha, hogy nem abszolút hiteles, mint fizikálisan erős csaj. Semmivel nem fest gyengébbnek Lara, mint Sasha DiGiulian, vagy Janja Garnbret (hogy lett ebből "Gabarnet" a két szó épp csak minimálisan hasonlít egymásra. Tudom, hogy én is elütöttem feljebb, de az csak egy véletlenül kimaradt betű volt, nem egy totálisan más szó). Persze, Mina Markovic, vagy Alex Puccio erősebbnek tűnik nála, de azért nem ők az átlag. Van szép számmal sziklamászó csaj, akinek pontosan vele azonos testfelépítése van, szóval ezt felhozni (pláne, hogy tévesen) csupán a röhejes kötekedési szándékot igazolja, semmi mást. Vagy mi, rákerestél a sziklamászó csajokra, láttad hogy néznek ki az izmaik, és azt vetetted össze Lara nyugalmi állapotban látható izmaival?

És már bocs, de az is épp elég fejtörő megfejtésére való rávezetés, hogy konkrétan MINDEN használnivaló eszköz, szerkezet és kar világít. Nyomsz egy survival instincts-et, aztán fényesen világít minden, amivel majd valamit csinálnod kell, fényesen világít az út is, ahogy el kell majd jutnod A pontból B pontba, és ezek után azt mondod, hogy az nem óriási segítség?

És írtam már, hogy a játékban SEHOL nincs olyan, ahol Lara nagyobbat tud ugrani, mint máshol. Ahol nagyobb távolságot lehet áthidalni egy ugrással, ott annak mindig megvan az oka. Van közben valami, amin át lehet lendülni, vagy csak szimplán az ahova ugrani kell alacsonyabban van, mint ahonnan ugrik Lara. Ennyi. Nekem egyszer nem volt olyan, hogy egy ugrásnál nem tudtam előre, hogy az megcsinálható, vagy sem. Olyan volt, ahol HA megragadható lett volna a perem, át lehetett volna urani, de az is mindig nyilvánvalóan látszik, hogy egy perem megragadható-e, vagy sem.
Ami esetleg hasonlított ahhoz, amit leírtál, az az volt, mikor bizonyos helyekre láthatatlan falak miatt nem lehetett bejutni. Ez mondjuk apróbb pályadesign beli hiba, de ilyesmi csak pálya széléhez érve volt, soha nem olyan helyeken, ahova amúgy ésszerű okokból menni akarhatott volna az ember. És igazából azért finom jelzésekkel mutatták is, hogy arra nem lehet menni, csak lehettek volna ebben körültekintőbbek is.

Nem gond leküzdeni az víz alatti feladványokat a Caiman's Breath nélkül, de könnyebbé teszi. Az ellenségekkel való kergetőzést is segíti sok helyen. Amúgy a három nyilas téma az nem Challenge Tomb-ért járt, hanem skill pontokért volt feloldható. És volt közelharci képesség is. Például az, ami egy támadás előli kitérés után lehetővé tette a kivégzést. Hogy milyen közelharci képességeket hiányolsz, az nem egészen világos, tekintve, hogy kicsit vicces lenne, ha Lara a gépfegyveres katonákat kézitusában verné le... Mondom, egy rakás képesség van a játékban, amit feloldva feladatokat könnyebb megoldani, vagy megnyit alternatív lehetőségeket az abszolválásukra. Az, hogy te egyféleképp játszva vitted végig a játékot, nem használva az alternatívákat, a te bajod. Mintha Rambo módban vinnél végig egy Splinter Cellt, aztán azért sírnál, hogy mennyi harc volt benne...

És a "tetszik-nem tetszik", az nyilván színtisztán vélemény kérdése. Az szubjektív, és olyasmibe nem is lehet belekötni. DE. A Lara fizikumát érintő meglátásod ténybeli tévedés volt, az ugrástávolság dolog ténybeli tévedés volt, a MINDEN hasonló játékban előforduló lehetetlenségek negatív módon való felemlegetése ténybeli tévedés volt, a képességek totális értelmetlenségnek nevezése ténybeli tévedés volt. Márpedig az olyasmi nem vélemény, szóval nyugodtan lehet marhaságnak nevezni.

Bejegyzés: Shadow of the Tomb Raider (2018)

Mumia 2018.09.30. 14:33:51

@Giggsy: Hidd el, ha úgy nézett volna ki fizikumra Lara mint Janja Gabarnet vagy akár Mina Markovic, akkor egy szót sem szóltam volna. De sajnos nem úgy néz ki. És ami azt illeti szerintem Alex Puccio le is köröz jónéhány amatőr testépítőt. Ja igen, bocsánat, a sziklamászó a szó amit kerestem, vicces, hogy az embernek néha anyanyelvi szavak nem jutnak eszébe, amikor már régóta angolul gondolkodik.

Ami a ruházatokat illeti, nem is azzal van bajom, hogy reálisabb a helyi népviselet. Hanem hogy akkor a plusz pénzért megvásárolható deluxe és croft változatokhoz ne olyan öltözetek járjanak, amiket nem használhatsz a játék során.

Ami a fejtörőkre való rávezetést illeti, a rávezetésig el sem jutottam csak egyszer a játék során, de akkor se adott használható információt. Valami olyasmit mondott, hogy meg kell húzni a kart. Kösz, ha megtaláltam volna az adott kart, akkor talán ahhoz hogy meghúzzam nem kellene segítség :p

OK, a megmászható részt kissé félreértetted, nem az a kérdés hogy melyik fal mászható meg a sziklamászó csákánnyal, de ebben nem is nyújt segítséget a játék, szóval miért beszéltem volna erről.

Hanem hogy sokszor ollyan nagy szakadákokat kell átugrani, ami lehetetlennek tűnik, így ha nem lenne hint, meg sem próbálnám. És persze ezeket úgy éred el a játékban, hogy látszik, hogy ilyenkor egyértelműbben nagyobb távolságot ugrik Lara mint normál esetben. Szóval a kifogásom, hogy a lekűzdhető falak és szakadékok nem a fizika alapján vannak meghatározva, hanem egy pályadizájner kattintott kettőt és onnantól kezdve az a tátongó szakadék átugorható lett. Amire pedig nem kattintott, azt nem tudod átugrani, hiába keskenyebb mint sok másik amit korábban át lehetett.

A felsorolt szerinted hasznos képességekkel az a baj, hogy anélkül sem volt gond lekűzdeni pl. az összes víz alatti sírhelyet, vagy pályát. A fall damage upgrade hiányát sem éreztem sehol, ahol valahonnan le kellett ugrani úgyis víz volt alattad. A tripla nyílat amit amúgy nem a skill-treeből lehet megvenni, hanem egy tomb-ért kapsz jutalomként ha jól emlékszem, talán 1x volt lehetőségem használni az egész játék során.

Ezek helyett sokkal jobb lett volna ha a közelharci képességeket lehett volna fejleszteni, mert ebben a játékban szinte csak és kizárólag lopakodásban használható ez. Míg Rise-ban nagyon jó és élvezetes volt a közelharc, szinte már már olyan volt mint Mad Max-ben.

És mivel ez egy vélemény, csak akkor lehetne "marhaság" ha nem írná le pontosan, hogy mit gondoltam a játékról. De biztosíthatlak, tökéletesen leírja a véleményemet :p

Az egyéni véleményem pedig az, hogy a grafikát kivéve a Rise minden tekintetben jobb volt ennél. Így csalódást keltett. Ettől persze még nem rossz játék, csak többet vártam tőle.

Bejegyzés: Shadow of the Tomb Raider (2018)

Void Bunkoid 2018.09.29. 18:38:51

Eleve a totál realizmus mint már kiderült, nem jön be a pc master racenek, max a túlélőjátékokra szakosodott maroknyi rajongótábornak.

Az FPS játékok hívei is - és nemcsak ők, majdnem minden játékkategória rajongói - szinte kizárólag a megjelenítésben várják el a realizmust, irányításban pont ellenkezőleg minél primitívebb, egyszerűbb és hatékonyabb irányítást szeretnek.

Ezért nem játszik senki fpst analóg kontrollerrel, mert ugyan jóval realisztikusabb célzásélményt nyújt az ellentartó karral célzás, kicsit "szimulálva" azt, hogy a fegyvernek van súlya, tehetetlensége, de agyonvágja a pörgést, nem lehet vele félmásodpercenként tűpontosan osztogatni a headshotot CSben. Ennyi :)

Bejegyzés: Shadow of the Tomb Raider (2018)

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2018.09.29. 11:25:09

Ritka sok marhaságot sikerült így egy lélegzetvétellel leírni.
Kábé abban van egyedül igazad, hogy a központi város kicsit túl nagy szerepet kapott, illetve, hogy zavaró a ruha mizéria, de annyi. A ruha témával az a baj, hogy konkrétan történeti okai vannak. Nem tudom mennyire figyeltél, de Lara totál kívülálló az adott helyszínen, ha ehhez még hozzájönne, hogy a modern világbeli ruháiban rohangászik, kábé mindenki azonnal kiszúrná. Nyilván így is, de úgy még az elvegyülés illuziója is elveszne, ha a Larát égre-földre kereső rosszfiúk nem találnának meg egy nőt, aki az ősi maja ruhákat viselő népek közt katonai bakancsban, UnderArmor trikóban és shotgunnal a hátán sétál. A fegyver használat meg olyan dolog, hogy mégis mi a toszért akarnál ott lövöldözni? Az egy dolog, hogy akadnak harci jelenetek, de - megint - Lara neked olyan típusnak tűnik talán, aki lövöldözni kezdene egy ártatlanokkal teli helyszínen?

Nem érdekes a helyszín? Mi nem az benne? Már a központi várost leszámítva, ami azért így sem unalmas, csak jobb lenne több vadonbeli rész. Szóval mi nem érdekes a helyszínben? Gyönyörű, élettel teli, tele van felfedezhető dolgokkal... Ennyi nem elég?

A megtalálható apróságok soha semmilyen játékban nem voltak olyan haj de nagyon izgalmasra, vagy érdekesre megcsinálva. Itt is kicsit megismertetnek a kultúrával és mitológiával, de nélkülük is érthető marad a sztori, márpedig pontosan ezt a szerepet is szánták neki. Ez minden játékban így volt evör. Az ilyesmik arra vannak, hogy kis plusz elfoglaltságot és némi kibővített világismertet adjanak, annál soha nem többre.

Lara nem néz ki hegymászónak? Tudatlanság felsőfokon. Az egy dolog, hogy a szó amit keresel, az a SZIKLAmászó, és nem a HEGYmászó. Nagyon nem ugyanaz ám a kettő, még ha vannak is köztük átmenetek. Kis segítség: egy sziklamászó nem megy neki a Mount Everest megmászásának, ahogy egy hegymászó sem vág bele biztosítófelszerelés nélkül megmászni egy függőleges falat, különösen ha az nem többezer méteres magasban van. Keress már rá légyszi Sasha DiGiulian, Alex Puccio, vagy Janja Garbret nevére! Egyikük sem épp az a testépítő külsejű csaj, nagyjából Alex Puccio az, aki úgy Laránál erősebb felépítésűnek tűnik, de ő sem épp egy bodybuilder. Mindhárman sziklamászó bajnokok, szóval szerintem elég jó támpontot nyújtanak arról, hogy Lara fizikumának hogy is kell festenie.
A lehetetlenül eltúlzott dolgok pedig nem a Tomb Raider széria sajátosságai, MINDEN videójátékban találkozni velük. Egyébként sem full lehetetlenség Lara sziklamászásának nagy része, csupán olyasmi amit nem úgy csinálnak a valóságban. Nem nagyon rémlik olyan rész a játékból, amit egy sziklamászó ne tudna megmászni a valóságban is, csak értelemszerűen kevésbé gyorsan és látványosan tennék, de a dolgok némiképp leegyszerűsítése azért talán nem bűn.

Több száz év után működő szerkezetek... Basszus, te sosem néztél még kalandfilmet? Nem játszottál még kalandjátékkal? Ezekben MINDEN szerkezetről hihetelen, hogy nem hogy több száz, akár tíz-tizenöt év távlatában működőképesek maradnának. A stílus egyik alapvetése az, hogy az ilyesmivel, vagy az elhagyatott templomban égő fáklyákkal nem foglalkozunk... A fejtörők nehézségét illető megjegyzéseid nettó kötekedés kategóriába esnek amúgy. Vannak a játékban könnyebb, és nehezebb fejtörők, de ami azonnal magától értetődik, olyan kevés. Az meg külön vicc kategória, hogy a Rise fejtörői nehezebbek lettek volna... És mondod ezt úgy, hogy közben bekapcsolva hagytad a segítségeket, szóval benyomtad, hogy a játék rávezessen a fejtörők megoldására, aztán rinyálsz, hogy azok nem elég nehezek...

Ahhoz, hogy eldönthesd, mi megmászható a játékban, és mi nem, nem gondolatolvasónak kell lenni, elég ha a valaki használja a fejét. A rücskös felületek mindig megmászhatóak, a sima falfelüteken pedig az esetek 99%-ában lehet dobbantani. Azért nem olyan bonyolult koncepció, ami ne működhetne a túlélőösztön nélkül. Olyan ugrás pedig sehol nem rémlik, ami hosszabb, mint ami máshol megengedett. Olyan esetek vannak, mikor az egyik platform lejjebb van, és ezesetben nyilván a magasabb platformról van esély azt elérni, hiába lenne túl nagy az ugrás ha azonos szinten lennének.

Képességek. Hm... Igen, totál értelmetlen képességek vannak a játékban. Hosszabb idő a víz alatt egy levegővel, nagyobb kapacitású tárolók, több alapanyag kraftoláshoz, csapdák felfedése, csendesebb földet érés lopakodáshoz, kisebb fall damage, egyszerre három nyíl kilövése, ellenségek automatikus lootolása mikor csendesen ölöd meg őket, robbanó, kábító lőszerek készítése, csapdák készítése... Tényleg totál értelmetlen, és játékmenetet cseppet sem befolyásoló dolog mind.

Nem a te játékod a SotTR, de ilyen szintű marhaságcunamit azért akkor se kellett volna rittyenteni.

Bejegyzés: Shadow of the Tomb Raider (2018)

didyman 2018.06.11. 19:59:41

Hogy kiket össze nem sodor a szél. :-)

Bejegyzés: Egy korszak vége...

Mumia 2017.10.08. 12:17:10

@eq2:
A töltési idő hardver és pálya függő, én úgy vettem észre, hogy a "city center" pályák jóval lassabban töltődnek be. Nekem a töltési idő nem változott jelentősen az alapjátékhoz képest, talán minimálisan rövidebb lett, de ezt ellensúlyozza hogy ott simán végighallgattam az eligazítást, és általában mire annak vége volt a betöltés is megtörtént. Kivéve a már említett városi pályákat ahol néha tovább kellett várni pár mp-el.

Nekem I7-6800K-val 850 EVO SSD-ről pikk pakk betöltődik minden pálya, nem vészes.
De egyszer egy hosszabb üzleti úton megpróbáltam az 5 éves AMD laptopomon játszani HDD-ről na ott elszívhattál egy cigit mire a pálya betöltődött.

Bejegyzés: XCOM2: War of the Chosen (2017)

Jeff 2017.10.07. 00:03:58

Az eredeti XCOM2 töltési ideje botrányos, a kiegészítővel egész jó. Én nem tapasztaltam az itt leírt bugokat, persze lehet hogy csak szerencsém volt.

Bejegyzés: XCOM2: War of the Chosen (2017)

eq2 2017.10.06. 12:58:59

Köszi a tesztet morfondíroztam, hogy megvegyem-e de most már tutira nem, legalábbis nem a mostani áron.

Volna egy kérdésem. A küldetések előtti töltés hw függő? Rémálom, nem látszik hogy a játék töltene mégis ott malmozok. 16 GB ram van a gépben nvida 970-es kártya és i5-2600. A proci nem mai db de eddig elvoltam vele. A játék ssd-n van. Gondolkodom hogy lecserélem ha javít a töltési időn.

Bejegyzés: XCOM2: War of the Chosen (2017)
kritikák
süti beállítások módosítása